У монографії висвітлено основні проблеми та визначено напрями розвитку внутрішнього ринку продукції лісової промисловості України. Досліджено етапи формування та напрями розвитку теорії внутрішнього ринку, відповідно до системи інститутів описано класифікацію категорії “ринок”, визначено типи ринків і їх взаємодію, розкрито функції та види внутрішнього ринку, а також проаналізовано історичний досвід його становлення. Визначено та обґрунтовано роль і місце лісової промисловості у структурі внутрішнього ринку України. Розроблено методику оцінки розвитку внутрішнього ринку продукції лісової промисловості, що передбачає чотири етапи дослідження, на основі якої проведено аналіз і оцінку розвитку внутрішнього ринку продукції лісової промисловості. Запропоновано напрями розвитку внутрішнього ринку продукції лісової промисловості, що становлять собою комплекс заходів із регулювання внутрішнього ринку та розвитку лісової промисловості України. Розглянуто стратегії підвищення конкурентоспроможності продукції лісової промисловості на внутрішньому ринку та обґрунтовано принципи формування кластерної стратегії.
Для наукових працівників, підприємців, державних службовців, викладачів вищих навчальних закладів, аспірантів і магістрів.
Ключові слова: лісова промисловість України, внутрішній ринок