У монографії висвітлено теоретико-методологічні засади та практичні аспекти інноваційного розвитку підприємств сфери торгівлі. Виявлено характерні тенденції стану інноваційного розвитку підприємств сфери торгівлі України та охарактеризовано особливості їх інноваційної стратегії і політики. Визначено інноваційний механізм інноваційного розвитку підприємств та шляхи його реалізації, запропоновано методичний інструментарій щодо оцінки ефективності та результативності інноваційного розвитку торговельних підприємств. Розроблено пропозиції щодо вдосконалення процесу інноваційного розвитку підприємств сфери торгівлі на макро- та мікрорівнях.
Для наукових працівників, керівників, державних службовців, фахівців, менеджерів підприємств і організацій, викладачів, аспірантів, студентів, а також широкого кола читачів.
Авторський колектив: С. А. Давимука, Л. І. Федулова, Н. М. Попадинець, Н. Ю. Горлач, І. П. Миколайчук, А. Ю. Присяжнюк, В. С. Ціпуринда, І. О. Совершенна, К. В. Яцишина, А. М. Розман, В. В. Дубініна.
Ключові слова: інноваційний розвиток, підприємства сфери торгівлі, світові тенденції, практика, Україна