Науково-аналітичне видання присвячене питанням обґрунтування методичних та організаційних засад розвитку системи професійно-технічної освіти регіону на засадах публічно-приватного партнерства. У виданні висвітлено зарубіжний досвід колективно-договірного підходу до управління розвитком закладів професійно-технічної освіти, обґрунтовано напрями його імплементації в Україні, окреслено сучасні тренди та виклики розвитку професійно-технічної освіти на регіональному рівні, здійснено аналіз поточної та перспективної структури економіки Львівщини в контексті виявлення потреби в робітничих кадрах, окреслено інноваційні інституційні інструменти розвитку професійно-технічної освіти регіону на засадах публічно-приватного партнерства. Визначено перспективні форми та елементи колективно-договірного підходу до управління функціонуванням закладів професійно-технічної освіти регіону – наглядові ради, громадські формування, соціально-трудове та освітнє партнерство, залучення асоціацій роботодавців, використання інституту кваліфікацій, створення агентств координації і взаємодії, галузево-професійні експертні комісії, ради з розвитку кваліфікації та професійних навичок. Здійснено обґрунтування прикладних інституційно-правових засад утворення і функціонування наглядових рад у системі професійно-технічної освіти регіону.
Для представників органів влади та місцевого самоврядування, науковців, дослідників проблем розвитку системи професійно-технічної освіти.
Авторський колектив: І. З. Сторонянська, Т. Г. Васильців, Л. Я. Беновська, М. М. Біль, І. М. Гринчишин, А. Р. Дуб, О. О. Левицька, О. П. Мульска.
Ключові слова: професійно-технічна освіта, розвиток, регіон, публічно-приватне партнерство