Збірник наукових праць
УКР   ENG
Соціально-економічні проблеми
сучасного періоду України
   



Збірник СЕПСПУ -- sep2019.03.063

Репозитарій ІРД НАНУ Репозитарій НБУВ УДК 658.5:330.526.33:334.735(477); JEL L11, L19, L81
Філіна С. В. Науково-прикладні проблеми впровадження процесного менеджменту на торговельних підприємствах споживчої кооперації. Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України: зб. наук. пр. 2019. Вип. 3(137). С. 63-67. DOI: https://doi.org/10.36818/2071-4653-2019-3-11.
Літер.: 10

Автори



Філіна Світлана Володимирівна

кандидат економічних наук

асистент кафедри менеджменту, Полтавський університет економіки і торгівлі

Контакти: filinasv19@gmail.com

Сторінки:

Анотація

Визначено, що впровадження процесного менеджменту значною мірою залежить від ефективності торгівлі, яка в сучасних умовах розвитку національної економіки та споживчої кооперації забезпечує зв’язок між виробництвом і споживанням, задовольняє платоспроможний попит населення, завершує процес розподілу, зміцнює фінансову систему та грошовий обіг підприємств. Запропоновано комплексний підхід до процесного менеджменту торговельних підприємств споживчої кооперації у частині визначення особливостей його впровадження, що ґрунтується на синергічному поєднанні бізнес-процесів торговельних підприємств (основних, допоміжних, управлінських) і функцій управління (планування, організації, мотивації, контролю), що дозволяє визначити дієві механізми управління бізнес-процесами торговельних підприємств, підвищити якість управлінських рішень і ефективність діяльності торговельних підприємств.

Ключові слова:

торгівля, споживча кооперація, управління, процесний менеджмент, бізнес-процес

Посилання

    
  1. Сторожук В. П. Управління підприємствами споживчої кооперації на засадах функціонального підходу: автореф. дис. … канд. екон. наук: спец. 08.06.01 / Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. Донецьк, 2006. 23 с.
  2. Мізюк Б. М. Ситуаційний підхід до стратегічного управління підприємств споживчої кооперації України. Торгівля, комерція, підприємництво: зб. наук. пр. 2001. Вип. 1. С. 204-209.
  3. Макухіна Н. О. Управління комерційною діяльністю торговельних підприємств на основі вдосконалення інформаційного забезпечення: автореф. дис. … канд. екон. наук: спец. 08.00.04 / Львів. комерц. акад. Львів, 2008. 20 с.
  4. Рибалко Л. А. Формування системи управління якістю споживчої кооперації України: автореф. дис. … канд. екон. наук: спец. 08.00.04 / Полтав. ун-т споживчої кооп. України. Полтава, 2008. 20 с.
  5. Доренская И. Н. Совершенствование бизнес-процессов в розничной торговле организаций потребительской кооперации: автореф. дис. … канд. экон. наук: спец. 08.00.05 / Белгород. ун-т кооп., экономики и права. Белгород, 2011. 15 с.
  6. Гелей Л. О. Управління процесами у роздрібній торгівлі: вимоги до інструментарію підтримки управлінських рішень. Вісник Хмельницького національного університету: Економічні науки. 2009. № 5. Т. 2. С. 265-268.
  7. Репин В. В., Елиферов В. Г. Процессный подход к управлению. Моделирование бизнес-процессов. 6-е изд. М.: Стандарты и качество, 2008. 408 с.
  8. Андерсен Б. Бизнес-процессы. Инструменты совершенствования / пер. с англ. М.: Стандарты и качество, 2003. 272 с.
  9. Альбрехт Н. А. Система корпоративных стандартов: практика разработки и внедрения. Регламентация бизнес-процессов. Управленческий учет и финансы. 2007. № 2. С. 144-152.
  10. Мізюк Б. М. Стратегічне управління: підручник. 2-ге вид., переробл. і доп. Львів: Маґнолія плюс, 2006. 392 с.


Веб-майстер П. Попадюк