Репозитарій ІРД НАНУ УДК 659.126:339.137.2
Ларіна Я. С. Брендинг як метод забезпечення конкурентоспроможності підприємства / Я. С. Ларіна, І. А. Медведкова // Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України : зб. наук. пр. / ДУ "Інститут регіональних досліджень ім. М. І. Долішнього НАН України" ; відп. ред. В. С. Кравців. – Львів, 2017. – Вип. 1(123). – С. 15-20.

Літер.: 16


У статті доведено зростання ролі брендингу в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств. Розкрито зміст поняття «індивідуальність бренду» та умови її досягнення. Обґрунтовано доцільність формування стратегії преміального ціноутворення. 
бренд, брендинг, конкурентоспроможність, індивідуальність бренду, лояльність, преміальне ціноутворення