Репозитарій ІРД НАНУ УДК 338.48(477.87)
Ворона О. В. Засади формування стратегії конкурентоспроможності підприємства у сфері міжнародного туризму / О. В. Ворона // Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України : зб. наук. пр. / ДУ "Інститут регіональних досліджень ім. М. І. Долішнього НАН України" ; відп. ред. В. С. Кравців. – Львів, 2017. – Вип. 1(123). – С. 20-24.

Літер.: 11


У статті здійснено дослідження концептуальних підходів до формування стратегії конкурентоспроможності у сфері туризму. Розкриваються базові та альтернативні стратегії розвитку підприємств туристичної галузі, запропоновані стратегічні напрямки розвитку діяльності туристичних підприємств в умовах конкурентного середовища. 
конкурентоспроможність туристичного підприємства, конкурентоспроможність туристичних послуг, стратегії розвитку