Репозитарій ІРД НАНУ УДК 657.421.3
Илликов Д. Особенности формирования и управления деловой репутацией организации [Особливості формування та управління діловою репутацією організації] / Д. Илликов // Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України : зб. наук. пр. / ДУ "Інститут регіональних досліджень ім. М. І. Долішнього НАН України" ; відп. ред. В. P. Кравців. – Львів, 2017. – Вип. 1(123). – С. 35-38.

Літер.: 6


У науковій статті досліджено процеси формування ділової репутації організації, фактори впливу на цей процес і взаємодія її складових. Було також проаналізовано використання певних інструментів інтернет-маркетингу, які сприяють формуванню таких видів репутації, як позитивної і негативної. 
PR, ділова репутація, інструменти інтернет-маркетингу, негативна репутація, позитивна репутація, чорний піар