Репозитарій ІРД НАНУ УДК 658.5
Шоботенко О. А. Управління діловою репутацією організації / О. А. Шоботенко // Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України : зб. наук. пр. / ДУ "Інститут регіональних досліджень ім. М. І. Долішнього НАН України" ; відп. ред. В. С. Кравців. – Львів, 2017. – Вип. 1(123). – С. 38-42.

Літер.: 7


В статті досліджено поняття ділової репутації його сутність та дискусійність в науковій літературі. Досліджено та узагальнено особливості репутації, які здатні формувати конкурентні переваги компанії. Обґрунтована важливість управління діловою репутацією підприємства, як чинника підвищення вартості компанії на ринку. 
ділова репутація, управління репутацією, імідж, конкурентоспроможність підприємства