Репозитарій ІРД НАНУ УДК 339.9.01:339
Yarotska V. Management mechanism of marketing communications complex [Механізм управління комплексом маркетингових комунікацій організації] / V. Yarotska // Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України : зб. наук. пр. / ДУ "Інститут регіональних досліджень ім. М. І. Долішнього НАН України" ; відп. ред. В. P. Кравців. – Львів, 2017. – Вип. 1(123). – С. 50-53.

Літер.: 8


В статті висвітлено механізм застосування контент-маркетингу, CRM-технологій та соціальних CRM-технологій в управлінні комплексом маркетингових комунікацій організації. Досліджено стадії взаємодії зі споживачем при використанні маркетингових комунікацій. Проаналізовано етапи впровадження CRM-технологій та результати інтеграції соціального CRM. 
CRM-система, імідж підприємства, контент-маркетинг, маркетингові комунікації, менеджер, ремаркетинг, соціальний CRM