Досліджено рівень забезпеченості населення Закарпатської області, як поліетнічного регіону, окремими видами соціальної інфраструктури, зокрема у міських та сільських поселеннях. Вивчено динаміку окремих показників дошкільних навчальних закладів у міських і сільських поселеннях регіону. Досліджено рівень забезпеченості населення загальноосвітніми послугами, зокрема у розрізі мов навчання дітей (українська, російська, румунська, угорська). Проаналізовано динаміку видатків зведеного бюджету області та визначено роль соціальних видатків (у т. ч. видатків на освіту). Вивчено поточний стан фінансування видатків місцевих бюджетів на освіту за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету. Досліджено окремі додаткові позабюджетні джерела фінансування видатків на освіту, які особливо актуальні у поліетнічних регіонах (участь у проектах транскордонного співробітництва, пряма фінансова допомога іноземних урядів своїм національним меншинам). Вивчено рівень задоволення населення послугами навчальних закладів різного типу (у т. ч. у розрізі етноменшин).