УДК 338.488.2 Басюк Д. І., Каплун І. В. Стратегічні орієнтири розвитку туристичного потенціалу малих міст України. Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України: зб. наук. пр. 2017. Вип. 5(127). С. 51-54. URL: http://ird.gov.ua/sep/doi/sep2017.05.054_u.php. Літер.: 9
Автори
Анотаціяристів до міста найбільше залучає Національний історико-культурний заповідник «Гетьманська столиця». Виявлено, що наразі потреби подальшого розвитку туризму у м. Батурин вимагають інших підходів, а саме – створення сучасного конкурентоспроможного туристичного продукту, організації ефективної системи його просування на внутрішньому та міжнародному ринках, колективних зусиль влади та громади міста з розбудови інфраструктури туризму, забезпечення підготовки кваліфікованих кадрів і надходження інвестицій. Запропоновано стратегічні орієнтири розвитку туризму міста Батурин, основними з них є формування диференційованого туристичного продукту, його просування на внутрішньому та міжнародному ринках; розвиток людських ресурсів туризму в м. Батурин; інституалізація управління туризмом у місті. Передбачено поетапну реалізацію стратегії розвитку туризму міста Батурин – від створення базових умов для розвитку туризму, активного зростання попиту на туристичний продукт м. Батурин на українському ринку до формування стабільного попиту на туристичний продукт м. Батурин з боку іноземних сегментів споживачів.
Ключові слова:туризм, місто, Батурин, стратегія розвитку туризму, регіональний туризм, туристичний продукт
|