Збірник наукових праць
УКР   ENG
Соціально-економічні проблеми
сучасного періоду України
   



Безуглий Ігор Володимирович



Безуглий Ігор Володимирович

кандидат економічних наук, доцент

доцент кафедри туризму, Навчально-науковий інститут економіки, Національний університет «Чернігівська політехніка»

Контакти: bezugly.igor@gmail.com, bezugly@dnet.com.ua

Сторінки:



Публікації



УДК 338.48; JEL L83, O20
Безуглий І. В. Перспективні моделі організації туристичного бізнесу. Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України: зб. наук. пр. 2021. Вип. 3(149). С. 3-8. DOI: https://doi.org/10.36818/2071-4653-2021-3-1.

Літер.: 10


Досліджено новітні моделі організації туристичного бізнесу як концептуального опису створення економічної або соціальної цінності для споживача послуг у реальних економічних ситуаціях, ступеня розвитку засобів комунікацій, методів проведення грошових трансакцій. Визначено напрями активізації видів економічної діяльності, без яких гальмується розвиток туристичного бізнесу (тревел-журналістика, краудсорсинг, бізнес щодо спільного використання майна, каучсерфінг, кастомізація, партнерство). Запропоновано використовувати тревел-журналістику для просування туристичних брендів, формування іміджу курортів, промоушна дестинацій, сприяння зростанню попиту на туристичні послуги. Наведені приклади перспективного використання інструментів краудсорсингу в туризмі. Обґрунтовані напрями використання кастомізації в туризмі, зокрема розширення каналів збуту, залучення нових сегментів споживачів, персоналізація елементів обслуговування, спеціалізація туроператорів на індивідуальних послугах. Розкрито сутність партнерського бізнесу в туризмі, наведені приклади партнерських програм туроператорів. Здійснена класифікація основних моделей організації туристичного бізнесу, критеріями якої є особливості взаємодії з потенційними споживачами та механізми монетизації послуг. Обґрунтовано, що реалізація стратегії удосконалення наявних туристичних продуктів не забезпечує досягнення усталених конкурентних переваг. Значно більші можливості підвищення конкурентоспроможності туристичного бізнесу криються в оптимізації бізнес-моделі. Використані наукові методи порівняння архетипів бізнес-моделей туристичної операторської діяльності, аналізу фахової літератури для визначення тенденцій у туризмі, синтезу для обґрунтування напрямів використання краудсорсингу в туризмі. 
модель організації туристичного бізнесу, тревел-журналістика, краудсорсинг у туризмі, кастомізація туристичного продукту, партнерство в організації туристичного бізнесу 



Цитування



Безуглий І. В. Інструментальне забезпечення протидії кризовим явищам у туризмі. Глобальні та національні проблеми економіки. 2018. Вип. 21. С. 117-121. {sep2021.03.003.008}


Веб-майстер П. Попадюк