УДК 339.137; JEL L81, L83 Попадинець Н. М. Вплив торгівлі на розвиток туристичного кластера в регіоні. Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України: зб. наук. пр. 2018. Вип. 4(132). С. 23-26. URL: http://ird.gov.ua/sep/doi/sep2018.04.026_u. Літер.: 9
Автори
Попадинець Назарій Миколайовичкандидат економічних наук
старший науковий співробітник відділу регіональної економічної політики, ДУ «Інститут регіональних досліджень імені М.І. Долішнього НАН України»
Контакти: popadynets.n@gmail.com, (032)270-7089, (096)945-9098
Сторінки:
АнотаціяВстановлено суть кластерного підходу у формуванні туристичного кластера в регіоні. Визначено структуру туристичних кластерів у регіоні. Установлено міжгалузеві зв’язки між підприємствами різних видів економічної діяльності, які є необхідними у формуванні туристичного кластера в регіоні. Досліджено напрями взаємодії оптово-роздрібної торгівлі товарами та послугами та їх роль у формування лісопромислового кластера. Обґрунтовано роль туристичних кластерів у підвищенні конкурентоспроможності регіонів.
Ключові слова:внутрішній ринок, торгівля, туристична сфера, туристичний кластер, конкурентоспроможність
Посилання- Соколенко С. Проблеми і перспективи посилення конкурентоспроможності економіки України на основі кластерів. Економіст. 2008. №10. С. 31-35.
- Войнаренко М. Кластери як полюси зростання конкурентоспроможності регіонів. Економіст. 2008. № 10. С. 27-30.
- Мікула Н. Перспективи розвитку транскордонного співробітництва України та ЄС. Транскордонне співробітництво на нових східних кордонах ЄС: матеріали міжнародної конференції (15-16 квітня 2009 р., м. Ужгород). Секція «Транскордонне співробітництво в рамках Карпатського єврорегіону». 2009. URL: http://www.old.niss.gov.ua/book/Mitryaeva2009/19.pdf
- Гонтаржевська Л. Г. Ринок туристичних послуг в Україні. Донецьк: Східний видавничий дім, 2008. 180 с.
- Porter M. E. On Competition. Updated and Expanded Edition. Harward Business Review Book, 2008. 544 p.
- Ільчишин С. М. Місце і роль торгівлі у формуванні туристичного кластеру. Вісник Львівської комерційної академії. Серія Економічна. 2011. Вип. 38. С. 249-253.
- Ільчишин С. М. Торгівля як інститут ринку та її значення у розвитку туристичних кластерів. Науковий вісник НЛТУ України. 2011. Вип. 21.8. С. 158-163.
- Внутрішня торгівля України: проблеми і перспективи розвитку: монографія / ред.: В. В. Апопій, П. Ю. Балабан. Львів: Новий Світ-2000, 2014. 556 с.
- Попадинець Н. М. Роль спеціалізованих організацій в розвитку лісопромисловості регіону. Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. Львів, 2018. Вип. 1(129). С. 69-76.
|