Збірник наукових праць
УКР   ENG
Соціально-економічні проблеми
сучасного періоду України
   



Збірник СЕПСПУ -- sep2019.04.089

Репозитарій ІРД НАНУ Репозитарій НБУВ УДК 334.726+659.131:316.472.4; JEL F23, M36, M37
Мушка Д. В., Ерфан Є. А. Особливості реклами транснаціональних корпорацій у соціальних мережах. Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України: зб. наук. пр. 2019. Вип. 4(138). С. 89-92. DOI: https://doi.org/10.36818/2071-4653-2019-4-15.
Літер.: 5

Автори



Мушка Даніелла Василівна

магістр факультету міжнародних економічних відносин ДВНЗ «Ужгородський національний університет»

Контакти: danochka.mushka@gmail.com

Сторінки:



Ерфан Єва Алоїсівна

кандидат економічних наук

доцент кафедри міжнародних економічних відносин, Ужгородський національний університет

Контакти: erfaneva77@gmail.com, kaf-inteconomics@uzhnu.edu.ua

Сторінки:

Анотація

Висвітлено зростаючу роль соціального медіа маркетингу в загальному спектрі маркетингової діяльності фірми. Аргументовано актуальність та основні напрями застосування всього спектру інструментів соціальних мереж задля просування продукту підприємства; розглянуто процеси формування сприйняття клієнтом торгової марки та іміджу бренду, сприяння залученню нових клієнтів; проаналізовано основні тренди просування та реклами серед найпотужніших транснаціональних корпорацій світу у 2019 р. Проаналізовано рейтинг наймасштабніших і найуспішніших рекламних кампаній ТНК у поточному році та бренди, що просувалися за їх допомогою. Зроблені висновки та прогнози щодо подальшого розвитку цих маркетингових інструментів і платформ для просування та брендингу малих та великих підприємств.

Ключові слова:

соціальний медіа маркетинг, рекламна діяльність, рекламна кампанія, управління рекламних процесом, нативна реклама

Посилання

    
  1. Джефкинс Ф. Реклама: учебное пособие / пер. с англ. М.: ЮНИТИ, 2005. 138 с.
  2. Lovell D. Top 10 native advertising trends for 2019. The Drum: Website. 07.11.2018. URL: https://www.thedrum.com/opinion/2018/11/07/top-10-native-advertising-trends-2019
  3. Nestle заплатит Starbucks $7,15 млрд за право продавать кофе компании. Sostav.ua: сайт. 7.05.2018. URL: http://sostav.ua/publication/nestle-zaplatit-starbucks-7-15-mlrd-za-pravo-prodavat-kofe-kompanii-78335.html
  4. Schultz H. Onward: How Starbucks Fought for Its Life without Losing Its Soul. New York, NY: Rodale Books. 2012.
  5. Gallegos J. A. The Best Social Media Marketing Campaigns of 2019. Jose Angelo Studios: Website. 10.07.2019. URL: https://joseangelostudios.com/best-social-media-marketing-campaigns-of-2019


Веб-майстер П. Попадюк