Збірник наукових праць
УКР   ENG
Соціально-економічні проблеми
сучасного періоду України
   



Збірник СЕПСПУ -- sep2020.06.102

Репозитарій ІРД НАНУ Шевченко Т. С. Ефективність реклами на телебаченні (на прикладі сучасного українського ТБ). Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України: зб. наук. пр. 2020. Вип. 6(146). С. 102-107. DOI: https://doi.org/10.36818/2071-4653-2020-6-16.

Автори



Шевченко Тетяна Сергіївна

кандидат наук із соціальних комунікацій

викладач кафедри маркетингу та міжнародного менеджменту, факультет економіки, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара

Контакти: shev.tatyana.s@gmail.com

Сторінки:

Посилання

    
  1. Астахова Е. А. О понятиях «масса», «массовая аудитория», «массовое сознание» в контексте телевизионной рекламной коммуникации. Вестник Воронежского государственного университета. Серия: Филология. Журналистика. 2009. № 2. С. 111-117.
  2. Бахтин М. М. Творчество Франсуа Рабле и народная культура Средневековья и Ренессанса. Москва: Художественная литература, 1990. 543 с.
  3. Веремчук Т. Телебізнес по-українськи: погляд зсередини. Телекритика: сайт. 20.09.2011. URL: http://www.telekritika.ua/events/print/65859
  4. Евстафьев В. А. Журналистика и реклама: основы взаимодействия (опыт теоретического исследования). Москва: ИМА-Пресс, 2001. 264 с.
  5. Зражевська Н. І. Розуміння медіакультури: комунікація, постмодерн, ідентичність, ідеології, медіаконтроль: монографія. Черкаси, 2012. 408 с.
  6. Иващенко А. И. Архетипы в маркетинге. Маркетинг и маркетинговые исследования. 2006. № 1. С. 70-77.
  7. Кафтанджиев Х. Тексты в печатной рекламе. Москва: Смысл, 1995. 128 с.
  8. Котлер Ф. Основы маркетинга / [пер. с англ. Е. М. Пеньковой]. Москва: Прогресс, 1990. 736 с.
  9. Кочеткова А. В. Медиапланирование: социологические и экономические аспекты: монография. 2-е изд., доп. Москва: РИП-холдинг, 2006. 206 с.
  10. МакМай майонез Натуральный: видео. YouTube: сайт. 2011. URL: https://www.youtube.com/watch?v=Wcoy2VMy6cg
  11. Маслоу А. Мотивация и личность / пер. с англ., 3-е изд. Санкт-Петербург: Питер, 2008. 352 с.
  12. Матыжев Г. О. Товарная политика печатных СМИ: вариация товара. Маркетинг в России и за рубежом. 2004. № 3. URL: http://dis.ru/library/523/21909
  13. Морозова И. Г. Рекламный сталкер. Теория и практика структурного анализа рекламного пространства. Москва: Гелла-принт, 2002. 272 с.
  14. Назайкин А. Н. Прайминг в эффективности рекламы. Наукова сторінка Олександра Назайкіна: сайт. 2010. URL: http://www.nazaykin.ru/articles/priming.htm
  15. Наумова А. В. Моделирование рекламных сообщений. Энциклопедия маркетинга: сайт. 10.05.2010. URL: http://www.marketing.spb.ru/lib-comm/advert/message_model.htm
  16. Реклама, спонсорство і телепродаж. Індустріальний телевізійний комітет: сайт. 2020. URL: http://tampanel.com.ua/rubrics/advertising-sponsorship-tv-shops
  17. Рябов С. Д. Контент медиа потребительского рынка в контексте эволюции медиавоздействия. Вестник Московского университета. Серия 10. Журналистика. 2009. № 2. С. 196-208.
  18. Селіванова О. О. Основи теорії мовної комунікації: підручник. Черкаси, 2011. 350 с.
  19. Телевізійні рекламні ролики Colgate Total: відео. Colgate: сайт. 2013. URL: http://www.colgate.com.ua/app/ColgateTotal/UA/Colgate-Total-TelevisionCommercials.cwsp
  20. Щепилова Г. Г. Реклама в структуре современных СМИ. Вестник Московского университета. Серия 10. Журналистика. 2008. № 5. С. 64-69.


Веб-майстер П. Попадюк