Збірник наукових праць
УКР   ENG
Соціально-економічні проблеми
сучасного періоду України
   



Вибранський Віталій Вадимович



Вибранський Віталій Вадимович

аспірант кафедри економіки та фінансів, ДВНЗ "Херсонський державний аграрний університет"

Контакти: v.vybranskii@gmail.com

Сторінки:



Співавтори



Танклевська Наталія Станіславівна



Публікації



УДК 316.658.3; JEL L83
Танклевська Н. С., Вибранський В. В. Основи маркетингу в спортивній сфері. Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України: зб. наук. пр. 2019. Вип. 6(140). С. 20-25. DOI: https://doi.org/10.36818/2071-4653-2019-6-4.

Літер.: 11


Спортивна сфера сьогодні є важливим елементом ринкової системи держави та відіграє значну роль у формуванні здорового способу життя населення. Вона потребує новітніх підходів щодо підготовки висококваліфікованих кадрів зі спортивного маркетингу задля популяризації галузі та її розвитку. Маркетинг у спортивній сфері – це своєрідний симбіоз класичного маркетингу та специфічних принципів підприємницької діяльності у сфері фізичної культури та спорту. Одним з основних факторів, який обумовив можливість розвитку маркетингу у сфері спорту, став вектор змін пріоритетів і методів впливу державного управління спортивною сферою в умовах сталого розвитку бізнес-структур. Розвиток спортивного маркетингу як галузі науки і практичного інструментарію став формуватися на початку ХХ ст., коли виробництво й споживання послуг спортивної сфери стало стрімко розширюватися й загострилися конкурентні відносини й суперництво за клієнтів та збут. Маркетинг у галузі фізичної культури та спорту передбачає використання різних маркетингових інструментів, принципів і виконання певних функцій. Ефективне застосування маркетингу та вміле застосування методів управління маркетинговою діяльністю дасть можливість перетворення галузі спорту на потужну бізнес-структуру. 
маркетинг, спорт, фізична культура, управління маркетингом, маркетолог 


Веб-майстер П. Попадюк