Збірник наукових праць
УКР   ENG
Соціально-економічні проблеми
сучасного періоду України
   



Збірник СЕПСПУ -- sep2017.05.089

УДК 332.1:339.138
Пастернак О. І. Особливості маркетингу прикордонних регіонів в умовах дії Угоди про асоціацію між Україною та ЄС. Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України: зб. наук. пр. 2017. Вип. 5(127). С. 89-92. URL: http://ird.gov.ua/sep/doi/sep2017.05.092_u.php.
Літер.: 2

Автори



Пастернак (Дейнека) Олена Іванівна

кандидат економічних наук

старший науковий співробітник, вчений секретар підрозділу сектору транскордонного співробітництва, ДУ «Інститут регіональних досліджень імені М.І. Долішнього НАН України»

Контакти: olena.pasternak@gmail.com

Сторінки:

Анотація

В статті розглянуто особливості маркетингу прикордонних регіонів в умовах дії Угоди про асоціацію між Україною та ЄС. Окреслено основні проблеми адаптації економічної системи прикордонних територій України до нових умов та правил, передбачених Угодою. Визначено роль маркетингу в контексті впровадження Угоди. Запропоновано визначення терміну «маркетинг прикордонного регіону». Визначено основних суб’єктів маркетингу прикордонних регіонів та цільові ринки.

Ключові слова:

маркетинг прикордонних регіонів, Угода про Асоціацію між Україною та ЄС, суб’єкти маркетингу прикордонних регіоні, цільові ринки маркетингу прикордонних регіонів


Веб-майстер П. Попадюк