УДК 332.1:339.138 Пастернак О. І. Особливості маркетингу прикордонних регіонів в умовах дії Угоди про асоціацію між Україною та ЄС. Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України: зб. наук. пр. 2017. Вип. 5(127). С. 89-92. URL: http://ird.gov.ua/sep/doi/sep2017.05.092_u.php. Літер.: 2
Автори
Пастернак (Дейнека) Олена Іванівнакандидат економічних наук
старший науковий співробітник, вчений секретар підрозділу сектору транскордонного співробітництва, ДУ «Інститут регіональних досліджень імені М.І. Долішнього НАН України»
Контакти: olena.pasternak@gmail.com
Сторінки:
АнотаціяВ статті розглянуто особливості маркетингу прикордонних регіонів в умовах дії Угоди про асоціацію між Україною та ЄС. Окреслено основні проблеми адаптації економічної системи прикордонних територій України до нових умов та правил, передбачених Угодою. Визначено роль маркетингу в контексті впровадження Угоди. Запропоновано визначення терміну «маркетинг прикордонного регіону». Визначено основних суб’єктів маркетингу прикордонних регіонів та цільові ринки.
Ключові слова:маркетинг прикордонних регіонів, Угода про Асоціацію між Україною та ЄС, суб’єкти маркетингу прикордонних регіоні, цільові ринки маркетингу прикордонних регіонів
|