Збірник наукових праць
УКР   ENG
Соціально-економічні проблеми
сучасного періоду України
   



Бортников Євгеній Геннадійович



Бортников Євгеній Геннадійович

кандидат геолого-мінералогічних наук, доцент

доцент кафедри туризму та готельно-ресторанної справи, Запорізький національний університет

Контакти: e.bortnikov@ukr.net

Сторінки:



Співавтори



Маковецька Наталія Валеріївна

Сидорук Анна Вікторівна



Публікації



УДК 338.487/.488:659.113; JEL L53, L83, M30
Сидорук А. В., Маковецька Н. В., Бортников Є. Г. Бренд- і РR-менеджмент підприємств туристичного та готельно-ресторанного бізнесу: теоретичні аспекти. Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України: зб. наук. пр. 2021. Вип. 3(149). С. 16-19. DOI: https://doi.org/10.36818/2071-4653-2021-3-3.

Літер.: 11


Вивчається такий сучасний інструмент підвищення ринкової конкурентоспроможності підприємства, як бренд-менеджмент у контексті стратегічного розвитку сучасних підприємств туристичної галузі та готельно-ресторанного бізнесу. Розглянуто історичну ретроспективу процесу розвитку бренд-менеджменту у світі. Визначено теоретичні аспекти формування наукового уявлення про цей вид маркетингової діяльності, а також розглянуто погляди вітчизняних і зарубіжних науковців щодо реалізації цього інструменту в діяльності підприємств. Надано характеристику бренду та переваг, які він надає. Проаналізовано сутність терміну «бренд-менеджмент», його складові етапи, а також розглянуто концептуальний підхід до впровадження бренд-менеджменту в управлінській діяльності підприємств туризму та готельно-ресторанної справи. Зазначено складові елементи, які забезпечують ідентифікацію торгової марки та сприяють формуванню, зміцненню і розвитку взаємовідносин між брендом і потенційними споживачами. Виокремлено основний комплекс маркетингових комунікацій, який використовують для просування бренду. Охарактеризовано основні види комунікацій (реклама, пропаганда, персональний продаж, прямий маркетинг, стимулювання збуту та PR-зв’язки з громадськістю). Висвітлено визначення понять «реклама» і «Public Relations», а також основні їх форми в процесі просування бренду на ринку туристичних і готельно-ресторанних послуг. 
бренд, бренд-менеджмент, Public Relations, PR-менеджмент, підприємство, туристична галузь, готельно-ресторанний бізнес 


Веб-майстер П. Попадюк