Збірник наукових праць
УКР   ENG
Соціально-економічні проблеми
сучасного періоду України
   



Дерев’янко Олена Георгіївна



Дерев’янко Олена Георгіївна

доктор економічних наук, доцент

професор кафедри економіки, обліку та фінансів, Національний університет харчових технологій

Контакти: y.derevyanko@pr-service.com.ua

Сторінки:



Публікації



УДК 330.8:338.2; JEL G30, L50
Дерев’янко О. Г. Репутаційні аспекти капіталізації підприємства. Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України: зб. наук. пр. 2019. Вип. 6(140). С. 67-71. DOI: https://doi.org/10.36818/2071-4653-2019-6-12.

Літер.: 13


Актуалізовано проблематику дослідження репутації як фундаментального фактора капіталутворення за сучасних умов діяльності підприємства. Наведено наукову аргументацію щодо характеристики репутації як сполучного елементу інтелектуального та соціального капіталу, що впливає на якість та результати процесів капіталуотворення. Конкретизовано механізми забезпечення зростання капіталізації у репутаційній площині, які упорядковано так: забезпечення (полегшення) доступу до капіталу; зниження витрат, насамперед управлінських і трансакційних, унаслідок запровадження підприємством організаційних та управлінських новацій, що спрощують комунікації; підвищення продуктивності використовуваних активів; дія ефекту зниження конкуренції в сегментах ринку, де позиціонуються продукти підприємства; дія ефекту підвищення конкуренції серед інвесторів за можливість інвестувати в зазначене підприємство; стійкість розвитку з репутацією, що цілеспрямовано формується; ефект «довголіття», або подовження життєвого циклу. Доведено взаємозв’язок результатів капіталізації та репутації компанії в контексті створення шумпетеріанської та репутаційної ренти. Обґрунтовано авторську позицію щодо доцільності управлінського фокусування на якості бізнес-процесів (формування довіри як результату ефективних бізнес-процесів) та впливу на цінності стейкхолдерів (формування довіри як свідчення спорідненості / тотожності цінностей компанії та її корпоративних аудиторій), що є дієвими концептами у забезпеченні зростання капіталізації підприємств. 
капіталізація, репутація, цінність, довіра, вартість 


Веб-майстер П. Попадюк