Збірник наукових праць
УКР   ENG
Соціально-економічні проблеми
сучасного періоду України
   



Петренко Людмила Анатоліївна



Петренко Людмила Анатоліївна

кандидат економічних наук, доцент

доцент кафедри бізнес-економіки та підприємництва, ДВНЗ "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"

Контакти: liudmyla.petrenko.3@kneu.ua

Сторінки:



Публікації



УДК 330.142; JEL O31, O32
Петренко Л. А. Стратегічні детермінанти виведення інновацій на ринок. Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України: зб. наук. пр. 2019. Вип. 6(140). С. 63-66. DOI: https://doi.org/10.36818/2071-4653-2019-6-11.

Літер.: 10


Поліпшувальні інновації, на відміну від радикальних, є порівняно менш досліджуваним напрямом. При цьому менеджмент, приймаючи рішення про виведення на ринок інноваційного продукту, орієнтується на внутрішні та зовнішні фактори, де внутрішні – організаційна готовність до впровадження інноваційного продукту, а зовнішні – ринкова необхідність. Остання передбачає, якщо можливо, швидку реакцію на дії конкурентів, які також впроваджують поліпшувальні інновації. Дослідження того, як конкуруючі та доповнюючі технологічні події в зовнішньому середовищі впливають на виведення підприємством інноваційних продуктів на ринок, здійснено за результатами аналізу наукових публікацій з економіки інновацій та публікацій з конкурентного суперництва. З’ясовано, що стратегії поліпшувальних інновацій, як правило, стають менш орієнтованими на внутрішні деремінанти виведення інновацій на ринок по мірі підвищення концентрації ринку, але все частіше реагують як на інновації конкурентів, так і на інновації у додаткових технологіях. Отже, важливою детермінантою стратегічного вибору щодо виведення інновації на ринок є конкурентний тиск в галузі. 
управління інноваціями, розроблення нових продуктів, інноваційне підприємство 


Веб-майстер П. Попадюк