Збірник наукових праць
УКР   ENG
Соціально-економічні проблеми
сучасного періоду України
   



Райко Діана Валеріївна



Райко Діана Валеріївна

доктор економічних наук, професор

завідувач кафедри маркетингу, Навчально-науковий інститут економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу, Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Контакти: dianaraiko025@gmail.com

Сторінки:



Публікації



УДК 659.1:004.8+004.738.5; JEL C55, F23, M31, O33
Райко Д. В. Використання штучного інтелекту та великих даних у побудові брендової комунікації на глобальному ринку. Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України: зб. наук. пр. 2025. Вип. 2(172). С. 74-81. DOI: https://doi.org/10.36818/2071-4653-2025-2-10

Літер.: 22


Проаналізовано теоретичні підходи до формування брендової комунікації на світовому ринку в умовах цифрової трансформації. Визначено поняття та роль брендової комунікації. Розглянуто ключові моделі комунікації бренду. Визначено вплив глобалізації на комунікаційну стратегію бренду. Розглянуто сучасні тенденції в розвитку брендів на світовому ринку. Досліджено можливості використання штучного інтелекту у створенні та управлінні бренд-комунікаціями. З’ясовано роль великих даних в ухваленні комунікаційних рішень, зокрема в сегментації аудиторій, аналізі поведінки споживачів та адаптації контенту до культурних особливостей. Акцентовано на інтеграції AI та Big Data в глобальну комунікаційну стратегію бренду. Розглянуто переваги та ризики інтеграції AI та Big Data в комунікаційні стратегії брендів, ураховуючи етичні та правові аспекти. Запропоновано побудову брендової комунікації на основі використання штучного інтелекту та великих даних. Сформульовано рекомендації для брендів щодо ефективного використання цифрових технологій у комунікації зі споживачами на світовому рівні. 
штучний інтелект, великі дані, споживча поведінка, сегментація аудиторій, брендова комунікація, інтеграція, цифрові канали, глобалізація, комунікаційна стратегія, омніканальність 


Веб-майстер П. Попадюк