Збірник наукових праць
УКР   ENG
Соціально-економічні проблеми
сучасного періоду України
   



Мушка Даніелла Василівна



Мушка Даніелла Василівна

магістр факультету міжнародних економічних відносин ДВНЗ «Ужгородський національний університет»

Контакти: danochka.mushka@gmail.com

Сторінки:



Співавтори



Ерфан Єва Алоїсівна



Публікації



УДК 334.726+659.131:316.472.4; JEL F23, M36, M37
Мушка Д. В., Ерфан Є. А. Особливості реклами транснаціональних корпорацій у соціальних мережах. Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України: зб. наук. пр. 2019. Вип. 4(138). С. 89-92. DOI: https://doi.org/10.36818/2071-4653-2019-4-15.

Літер.: 5


Висвітлено зростаючу роль соціального медіа маркетингу в загальному спектрі маркетингової діяльності фірми. Аргументовано актуальність та основні напрями застосування всього спектру інструментів соціальних мереж задля просування продукту підприємства; розглянуто процеси формування сприйняття клієнтом торгової марки та іміджу бренду, сприяння залученню нових клієнтів; проаналізовано основні тренди просування та реклами серед найпотужніших транснаціональних корпорацій світу у 2019 р. Проаналізовано рейтинг наймасштабніших і найуспішніших рекламних кампаній ТНК у поточному році та бренди, що просувалися за їх допомогою. Зроблені висновки та прогнози щодо подальшого розвитку цих маркетингових інструментів і платформ для просування та брендингу малих та великих підприємств. 
соціальний медіа маркетинг, рекламна діяльність, рекламна кампанія, управління рекламних процесом, нативна реклама 


Веб-майстер П. Попадюк