Збірник наукових праць
УКР   ENG
Соціально-економічні проблеми
сучасного періоду України
   



Педченко Наталія Сергіївна



Педченко Наталія Сергіївна

доктор економічних наук, професор

перший проректор, професор кафедри фінансів, Полтавський університет економіки і торгівлі

Контакти: pedchenko_ns@ukr.net

Сторінки:



Співавтори



Шимановська-Діанич Людмила Михайлівна



Публікації



УДК 339.35; JEL O10, O12, P17, F10, F14
Шимановська-Діанич Л. М., Педченко Н. С. Підходи до оцінки ефективності та результативності діяльності торговельного підприємства: сучасний погляд. Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України: зб. наук. пр. 2019. Вип. 1(135). С. 71-77. DOI: https://doi.org/10.36818/2071-4653-2019-1-13.

Літер.: 19


Структурована наявна різноманітність термінів «ефективність» і «результативність» і визначені особливості кожного поняття та відмінності між ними. Встановлено, що для торговельних підприємств необхідно розділити категорії «результативність» та «ефективність». Доведено, що в умовах ринкової економіки, коли результати роботи одних суб’єктів ринку залежать від чіткості й злагодженості роботи інших суб’єктів, проблема ефективності стає визначальною. Визначено, що запорука успіху будь-якого підприємства, у тому числі торговельного, криється у постійному підвищенні ефективності та результативності діяльності, систематичному аналізі, розробленні та впровадженні заходів, націлених на підвищення її ефективності та результативності. Проаналізовано підходи до оцінювання ефективності та результативності діяльності підприємства, що ґрунтуються на певних показниках, за допомогою яких проводиться аналіз, порівняння та оцінка діяльності підприємства. Доведено, що ця система показників не є ідеальною і не враховує всіх характеристик торговельних підприємств, що впливають на ефективність і результативність їх діяльності. Тому запропоновано розширити цей перелік, додавши туди такі показники, як показник загальної оцінки економічної рентабельності торговельного підприємства, показник ефективності використання торгових площ і непрямі показники рентабельності. 
оцінка, ефективність, результативність, підходи, показники, торговельне підприємство 


Веб-майстер П. Попадюк