Науково-практичний журнал
УКР   ENG
Регіональна економіка
   



Фітель Оксана Іванівна



Фітель Оксана Іванівна

викладач кафедри менеджменту та соціальних дисциплін, Львівський навчально-науковий інститут ДВНЗ “Університет банківської справи”

Контакти: fiteloksana@gmail.com

Сторінки:



Публікації



Репозитарій ІРД НАНУ УДК 339.138:332.1; JEL M31, R22
Фітель О. І. Концептуальні засади маркетингової діяльності територіальних громад / О. І. Фітель // Регіональна економіка. – 2017. – №1(83). – С. 23-29.

Літер.: 5


Досліджено зміст маркетингової діяльності на рівні територіальної громади, з урахуванням її визначальних характеристик. Органи самоврядування, спільноту мешканців і бізнес-середовище визначено як головні суб’єкти локальної маркетингової взаємодії та здійснено аналіз їхніх актуальних і можливих ролей у формуванні сприятливого маркетингового середовища. Відслідковано видозміни типових функцій маркетингу у проекції на діяльність органів місцевого самоврядування та спільноти мешканців. Визначено головні перешкоди у формуванні продуктивного діалогу та кооперації зусиль місцевої влади та мешканців, а також запропоновано шляхи їх усунення. Окреслено базові переваги імплементації маркетингових інструментів у постійні місцеві практики та політики для підвищення спроможності територіальних громад. Сформовано мету маркетингової діяльності територіальної громади, здійснено огляд засад і принципів формування бренду території. 
територіальна громада, маркетингова діяльність, конкурентоспроможність, маркетинг території, бренд території 


Веб-майстер П. Попадюк