Досліджено тенденції в розвитку методів управління депозитними ресурсами банків України з огляду на поширення та вдосконалення управлінських, маркетингових і цифрових інновацій. Розкрито сутність, специфіку та види цінових і нецінових методів управління залученими ресурсами, визначено їхні основні переваги та недоліки. Перелік нецінових методів управління депозитами доповнено такими позиціями: розширення каналів комунікації з наявними та потенційними вкладниками та доведення до відома їх корисної інформації про депозитні продукти, розвиток інфраструктури обслуговування клієнтів, налагодження з ними довгострокових партнерських відносин, упровадження цифрових і технологічних інновацій в процес обслуговування вкладників, підвищення іміджу та репутації банку, обслуговування зарплатних проєктів і виконання функцій платіжного агента, участь у благодійних проєктах і програмах з підвищення фінансової грамотності населення. Зазначено, що вибір конкретних методів повинен бути економічно обґрунтованим, ураховувати інтереси та уподобання конкретної цільової групи, яку банк планує залучити до обслуговування, і базуватися на порівнянні витрат та економічних ефектів від здійснення їх. Визначено напрями вдосконалення управління депозитними ресурсами, ураховуючи вплив чинників інноваційного розвитку.