Державна установа
УКР   ENG
Інститут регіональних досліджень
ім. М. І. Долішнього  НАН України
   

ПОПУЛЯРНІ РОЗДІЛИ


 Конференції
Журнал «Регіональна економіка»
Збірник наукових праць «Соціально-економічні проблеми ...
Історія інституту
Координація наукової діяльності
Сектор просторового розвитку
Загальна інформація
Інститут
Експертні та аналітичні матеріали
Долішній Мар'ян Іванович
Співпраця з ВНЗ
Монографії
Відділ регіональної фінансової політики
Загальна структура
Мелешкін Михайло Тимофійович
Оголошення про захисти
Злупко Степан Миколайович
Тематика наукових досліджень
Наукові видання
Відділ регіональної економічної політики
Відділ розвитку територіальних громад і транскордонного співробітництва
Сектор проблем транскордонного співробітництва
Відділ розвитку виробничої сфери регіону та інвестицій
Відділ регіональної екологічної політики та природокористування
Відділ соціально-гуманітарного розвитку регіону
НАШІ ПАРТНЕРИ






Маркетинг і логістика в системі менеджменту

ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг і логістика в системі менеджменту»
(25-27 жовтня 2018 року, м. Львів)

25-27 жовтня 2018 року в Національному університеті «Львівська політехніка» відбулася ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг і логістика в системі менеджменту». Організаторами конференції виступили: кафедра маркетингу і логістики Інституту економіки і менеджменту Львівської політехніки спільно з ДУ «Інститут регіональних досліджень імені М. І. Долішнього НАН України» , Університетом Марії Кюрі-Склодовської (Люблін, Польща) та Краківським економічним університетом (Краків, Польща). Поділитися власним досвідом до Львова завітало близько 120 науковців із понад 40 українських та 8 польських вищих навчальних закладів.

Мета конференції – опрацювання новинок у галузі маркетингу й логістики задля наближення цих теоретичних здобутків до практичного використання і їх популяризації як у наукових, так і в суспільних колах.

Проблематика конференції охоплювала широке коло проблем маркетингу та логістики:

  1. Практика маркетингової та логістичної діяльності підприємств: вітчизняний та міжнародний виміри
  2. Теоретичні аспекти маркетингу і логістики
  3. Соціальна відповідальність у маркетингу і логістиці
  4. Логістика і управління ланцюгами поставок
  5. Підготовка фахівців з маркетингу і логістики
  6. Нові сфери застосування маркетингу і логістики
  7. Цифровий маркетинг
  8. Адаптація маркетингової і логістичної діяльності підприємств до сучасних викликів глобальної економіки

У роботі конференції взяла участь, старший науковий співробітник сектору проблем транскордонного співробітництва ДУ «Інститут регіональних досліджень імені М. І. Долішнього НАН України» к.е.н. Олена Пастернак. У своєму виступі О. Пастернак представила результати своїх досліджень на тему «Концепція маркетингу територій у розвитку зеленого туризму».


Веб-майстер П. Попадюк