Державна установа
УКР   ENG
Інститут регіональних досліджень
ім. М. І. Долішнього  НАН України
   

ПОПУЛЯРНІ РОЗДІЛИ


Конференції
Журнал «Регіональна економіка»
Збірник наукових праць «Соціально-економічні проблеми ...
Історія інституту
Координація наукової діяльності
Сектор просторового розвитку
Загальна інформація
Інститут
Експертні та аналітичні матеріали
Долішній Мар'ян Іванович
Співпраця з ВНЗ
Монографії
Відділ регіональної фінансової політики
Загальна структура
Мелешкін Михайло Тимофійович
Оголошення про захисти
Злупко Степан Миколайович
Тематика наукових досліджень
Наукові видання
Відділ регіональної економічної політики
Відділ розвитку територіальних громад і транскордонного співробітництва
Сектор проблем транскордонного співробітництва
Відділ розвитку виробничої сфери регіону та інвестицій
Відділ регіональної екологічної політики та природокористування
Відділ соціально-гуманітарного розвитку регіону
НАШІ ПАРТНЕРИ








Борщевський Віктор Валентинович



Борщевський Віктор Валентинович
Borshchevskyy Viktor Valentynovych

Ступінь, звання:

доктор економічних наук, доцент

Посада:

провідний науковий співробітник; завідувач кафедри

Місце роботи:

ІРД НАНУ, відділ просторового розвитку, к. 220; УКУ, кафедра державного управління

Контакти:

borshchevsky@ukr.net

Профілі:

0 0 1 11

Народився

13.02.1970, м. Львів.

Освіта:

Львівський державний університет імені Івана Франка (1992, економічний факультет, кваліфікація «економіст», спеціальність – планування народного господарства),
аспірантура – Інститут землеробства і тваринництва УААН (1993-1996),
Львівський державний університет імені Івана Франка (2001, факультет післядипломного навчання науково-педагогічних працівників, кваліфікація «психолог, викладач»),
Львівський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України (2005, кваліфікація «магістр державного управління»).

Здобутки:

кандидат економічних наук (1996, установа: Інститут землеробства і тваринництва Західного регіону УААН, тема: «Організаційно-економічні основи функціонування підприємств продовольчого комплексу в умовах перехідного періоду до ринку (на прикладі молокопродуктивного підкомплексу Львівської області)»),
доцент (2000),
доктор економічних наук (2009, спеціальність 08.00.02 – світове господарство і міжнародні економічні відносини, установа: Київський національний університет ім. Тараса Шевченка, науковий консультант Філіпенко Антон Сергійович, тема: «Оптимізація українсько-польського економічного співробітництва в процесі наближення України до ЄС»).

Досвід роботи:

старший інженер відділу економіки Інституту землеробства і тваринництва УААН (1996-1997);
головний спеціаліст Головного управління економіки Львівської ОДА (1996),
асистент, доцент кафедри міжнародних економічних відносин Львівського державного університету імені Івана Франка (1996-2000);
головний спеціаліст Служби Прем’єр-міністра України Секретаріату Кабінету Міністрів України (2000-2001);
начальник головного управління зовнішніх зносин, зовнішньоекономічної діяльності та іноземних інвестицій Львівської обласної державної адміністрації (2002-2004);
доцент, завідувач кафедри, проректор Львівського інституту менеджменту (2004-2010);

провідний науковий співробітник (01.2011) відділу проблем ринкової інфраструктури та транскордонного співробітництва, завідувач (04.2012-02.2018) відділу розвитку територіальних громад і транскордонного співробітництва (до 01.04.2014 відділу прогнозування та розвитку сільських територій), старший науковий співробітник (03.2018), провідний науковий співробітник (02.2019) відділу просторового розвитку ДУ «Інститут регіональних досліджень імені М. І. Долішнього НАН України» (до 2014 р. — Інституту регіональних досліджень НАН України);
завідувач (2019) кафедри державного управління Українського католицького університету;
член редколегії збірника наукових праць "Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України".

Досягнення:

Почесна грамота Львівської ОДА за багаторічну плідну наукову діяльність, вагомий особистий внесок у наукове забезпечення формування і реалізації політики розвитку Львівської області (2014 р.).
Грамота Західного наукового центру НАН України і МОН України за особливі здобутки в науковій і науково-організаційній роботі (2013 р.).
Грант Президента України докторам наук для проведення наукових досліджень (2012 р.).
Почесна грамота Міністерства освіти і науки України за сумлінну працю з підготовки студентської молоді до активної суспільної, наукової діяльності (2008 р.).
Почесна грамота Львівської ОДА за участь у підготовці та успішному проведенні ІІ Економічного форуму з питань прикордонного співробітництва (2002 р.).

2017

#sep20175(127)_084_BorshchevskyyV,BabiyH

2016

#visagroforum201603025 

Борщевський В. В. Сільські території Львівщини: на стику років, думок і тенденцій / В. В. Борщевський // Вісник Агрофорум : електрон. інформ. бюлетень / Львівська обласна державна адміністрація, ГО «Львівська аграрна палата». – 2016. – №3. – С. 25-27.

#svbor2016bor01 

Борщевський В. В. Нарощування соціально-економічного потенціалу транскордонного регіону в умовах ринкової конвергенції / В. В. Борщевський // Соціально-економічний потенціал транскордонного співробітництва : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 18-19 квітня 2016 р.) / Львівський національний університет імені Івана Франка. – Львів, 2016. – 186 с. – С. 10-12.

#sep20161(117)_012_BorshchevskyyV,KulishI,KravtsivI 

Файл Adobe Reader УДК [332.122:338.43]:[339.924]:(477)
Борщевський В. В. Маркетинг сільських територій у новій парадигмі управління конкурентоспроможністю регіону / В. В. Борщевський, І. М. Куліш, І. К. Кравців // Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України : зб. наук. пр. / ДУ "Інститут регіональних досліджень ім. М. І. Долішнього НАН України" ; відп. ред. В. С. Кравців. – Львів, 2016. – Вип. 1(117). – С. 12-15.

Літер.: 14


Досліджено теоретико-методологічні засади становлення маркетингу сільських територій. Доведено вагому роль маркетингу сільських територій у підвищенні конкурентоспроможності регіону. Окреслено основні напрями розвитку маркетингу сільських територій у сучасних умовах. Запропоновано заходи, спрямовані на впровадження маркетингових механізмів у діяльність органів місцевого самоврядування сільських територіальних громад з метою підвищення конкурентоспроможності їх економіки. 
маркетинг сільських територій, конкурентоспроможність регіону, глобалізація, геоекономічні виклики 

#sep201601012 

Борщевський В. В. Маркетинг сільських територій у новій парадигмі управління конкурентоспроможністю регіону / В. В. Борщевський, І. М. Куліш, І. С. Кравців // Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України : зб. наук. пр. / ДУ «Інститут регіональних досліджень ім. М. І. Долішнього НАН України» ; редкол. : В. С. Кравців (відп. ред.). – Львів, 2016. – Вип. 1 (117). – С. 12-15.

#re201604_108_BorshchevskyVV,Kutsab-BonkK #re201602_174_BorshchevskyyVV,Kucab-BakK #nvmukduse2016015201 

Борщевський В. В. Інституційні аспекти конвергенції соціально-економічного простору транскордонного регіону / В. В. Борщевський, К. Куцаб-Бонк // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Економіка / Мукачівський державний університет. – Мукачево : Карпатська Вежа. – 2016. – Вип. 1(5). – С. 201-206.

2015

#visagroforum201520016 

Борщевський В. В. Активізація сільських громад як запорука підвищення конурентоспроможності аграрного виробництва / В. В. Борщевський // Вісник Агрофорум : електрон. інформ. бюлетень / Львівська обласна державна адміністрація, ГО «Львівська аграрна палата». – 2015. – №20. – С. 16-17.

#visagroforum201514016 

Борщевський В. В. Чому корупція перемагає українських реформаторів або як бізнес-мотивацію використати на благо всього суспільства / В. В. Борщевський // Вісник Агрофорум : електрон. інформ. бюлетень / Львівська обласна державна адміністрація, ГО «Львівська аграрна палата». – 2015. – №14. – С. 16-18.


Веб-майстер П. Попадюк