ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг і логістика в системі менеджменту» (25-27 жовтня 2018 року, м. Львів)
25-27 жовтня 2018 року в Національному університеті «Львівська політехніка» відбулася ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг і логістика в системі менеджменту». Організаторами конференції виступили: кафедра маркетингу і логістики Інституту економіки і менеджменту Львівської політехніки спільно з ДУ «Інститут регіональних досліджень імені М. І. Долішнього НАН України» , Університетом Марії Кюрі-Склодовської (Люблін, Польща) та Краківським економічним університетом (Краків, Польща). Поділитися власним досвідом до Львова завітало близько 120 науковців із понад 40 українських та 8 польських вищих навчальних закладів.
Мета конференції – опрацювання новинок у галузі маркетингу й логістики задля наближення цих теоретичних здобутків до практичного використання і їх популяризації як у наукових, так і в суспільних колах.
Проблематика конференції охоплювала широке коло проблем маркетингу та логістики:
- Практика маркетингової та логістичної діяльності підприємств: вітчизняний та міжнародний виміри
- Теоретичні аспекти маркетингу і логістики
- Соціальна відповідальність у маркетингу і логістиці
- Логістика і управління ланцюгами поставок
- Підготовка фахівців з маркетингу і логістики
- Нові сфери застосування маркетингу і логістики
- Цифровий маркетинг
- Адаптація маркетингової і логістичної діяльності підприємств до сучасних викликів глобальної економіки
У роботі конференції взяла участь, старший науковий співробітник сектору проблем транскордонного співробітництва ДУ «Інститут регіональних досліджень імені М. І. Долішнього НАН України» к.е.н. Олена Пастернак. У своєму виступі О. Пастернак представила результати своїх досліджень на тему «Концепція маркетингу територій у розвитку зеленого туризму».
|