Державна установа
УКР   ENG
Інститут регіональних досліджень
ім. М. І. Долішнього  НАН України
   

ПОПУЛЯРНІ РОЗДІЛИ


Конференції
Журнал «Регіональна економіка»
Збірник наукових праць «Соціально-економічні проблеми ...
Історія інституту
Координація наукової діяльності
Сектор просторового розвитку
Загальна інформація
Інститут
Експертні та аналітичні матеріали
Долішній Мар'ян Іванович
Співпраця з ВНЗ
Монографії
Відділ регіональної фінансової політики
Загальна структура
Мелешкін Михайло Тимофійович
Оголошення про захисти
Злупко Степан Миколайович
Тематика наукових досліджень
Наукові видання
Відділ регіональної економічної політики
Відділ розвитку територіальних громад і транскордонного співробітництва
Сектор проблем транскордонного співробітництва
Відділ розвитку виробничої сфери регіону та інвестицій
Відділ регіональної екологічної політики та природокористування
Відділ соціально-гуманітарного розвитку регіону
НАШІ ПАРТНЕРИ








Укладання й перегляд навчальної програми як формування цілісної програми подій і можливостей для навчання та розвитку

Науково-методичний семінар Людмили Криворучки «Укладання й перегляд навчальної програми (course design) як формування цілісної програми подій і можливостей для навчання та розвитку»
(16 березня 2017 року, м. Львів, Центр навчальних та інноваційних технологій Українського католицького університету)

На запрошення Центру навчальних та інноваційних технологій УКУ старший науковий співробітник сектору просторового розвитку Інституту С. Д. Щеглюк взяла участь у науково-методичному семінарі доповідачки Людмили Криворучки «Укладання й перегляд навчальної програми (course design) як формування цілісної програми подій і можливостей для навчання та розвитку», який проводиться в рамках реалізації проекту «Професійна підготовка викладачів ВНЗ в цифрову епоху: впровадження інноваційних методів змішаного навчання у педагогічну практику викладачів університету». Ключовою аудиторією семінару були викладачі, адміністратори навчального процесу ВНЗ міста Львова та інших міст. Фокусом обговорень стали актуальні питання:

  • Понятійні інструменти створення та оцінювання навчального змісту курсу. Нові підходи до таксономії Блума.

  • Процедури, методики та алгоритми формування загального плану курсу. Документування навчального курсу: комунікативні та дисциплінарні функції Course curriculum.

  • Концепція перетворення оцінювання на навчання. Варіації письмових завдань і форм іспиту. Peer-review, peer assessment; моделі завдань для самостійного читання та ін.

Науково-методичний семінар проходив у форматі тренінгу, що дало можливість не лише обмінятися думками з приводу сучасної організації навчального процесу, викликами перед вітчизняною вищою освітою у контексті освітніх реформ, майбутнього докторських програм, а й активно попрацювати над розробкою інтегральних компетентностей навчальних програм, засвоїти головні складові структурування навчального курсу й поділитися власним досвідом з колегами.

Фото Олега Стечкевича

Доповідач: Людмила Криворучка (Архипова), директорка Докторської школи ім. Родини Юхименків НаУКМА.

Деталі: тут, тут та тут


Веб-майстер П. Попадюк