Відкрита дискусія «Університет ХХІ століття: чи і як можливе перевинайдення українського університету?» (22 лютого 2019 року, м. Львів)
22 лютого 2019 року у Центрі імені Шептицького Українського католицького університету відбулась відкрита дискусія «Університет ХХІ століття: чи і як можливе перевинайдення українського університету?», участь у якій взяли співробітники відділу просторового розвитку с.н.с., к.е.н. С. Д. Щеглюк та н.с., к.е.н. Н. Р. Синюра-Ростун. У рамках панельних дискусій обговорювалися актуальні питання формуваннявекторів трансформації закладів вищої освіти, серед яких:
«Еволюція університетів. На порозі невідомого майбутнього» (презентація звіту експертами «Українського інституту майбутнього» на чолі з Миколою Скибою);
«Скільки коштує якісна освіта і хто повинен за неї платити?» (за участі співзасновниці Благодійного фонду «Повір у себе» Ірини Іванчик, екс-президента Києво-Могилянської академії та колишнього міністра освіти і науки України Сергія Квіта, заступника міністра освіти і науки Юрія Рашкевича, народного депутата, заступника голови комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти та співзасновника ІТ-компанії ELEKS Олексія Скрипника);
«Підприємливий університет: що це, як ним стати і від чого це залежить?» (за участі співзасновника та керівника компаній «Yes&Design» та «Платформедіа» Олександра Акименка, радника міністра освіти і науки України, викладача Києво-Могилянської академії і Львівської бізнес-школи УКУ Михайла Винницького, декана факультету прикладних наук УКУ Ярослава Притули, гендиректора директорату вищої освіти і освіти дорослих Олега Шарова та модеруванням керівницею напрямку розвитку Львівської бізнес-школи УКУ Роксоляни Вороновської).
У рамках дискусії учасники представили свої бачення і можливості розвитку вищої освіти та університетів у національному та глобальному вимірах, окреслили основні загрози та ризики, що постають перед ними, визначили перспективи розвитку українських університетів у концепції економіки знань. Участь у заході дала можливість обмінятися думками з приводу розвитку науки в університетах, розуміння вимог до вищої освіти в Україні й світі, пошуку моделі розвитку українського університету та налагодити контакти для подальшої наукової співпраці.
|